matildaliljegren

One look at that smile and I'm all yours

Publicerad 2012-05-12 22:41:17 i Allmänt,

sitter hemma en lördagskväll utan något inplanerat alls? hur kunde detta ske?! hahah mää, hade kanske unnat gå ut ikväll men är så enormt seg sen klassfesten igår. blev inte mycket sömn och har plugg som måste göras tyvärr. imorgon står fotbollsmatch mot LSW i motala på schemat. innan det blir det plugg och möjligtvis efter det blir det också plugg. TREVIGT! nu sitter jag och lyssnar på musik och skriver ett cv. håller nämnligen på att söka både jobb och boende i Norge. helt gALeT!!
fick förövrigt skjuts av mor och far hem idag efter att ha svit i linköping. de var och shoppade och så hämtade vi ut min helt färdiga balkläning :') den hänger uppe nu så att jag kan gå och kolla på den och drömma/längta lite till balen. klänningen är jättefin på galgen men när jag frr på mig den känner jag mig som en prinsessa.. ehe , är lite av en barndomsdröm att få gå uppklädd från topp till tå med en balklänning :))

hoppas att ni har haft en fin lördagskväll! snart ska jag sussa, natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela