matildaliljegren

who's the fairest of them all

Publicerad 2012-06-27 11:48:50 i Allmänt,

godmorgon alla glada! sitter ännu en gång och segar framför tv:n. lite mysigt faktiskt men snart börjar det bli långtråkigt... i eftermiddag kommer lite släkt för att fira mig, dock kommer de nog inte innan klockan fem skulle jag tro?. så frågan är vad man ska göra tills dess? just nu lutar det mot en långpromenad med lite musik i öronen. behöver börja röra på mig känner jag hahah . annars kommer jag sluta som shrek! dock inte grön men ni förstår vad jag menar (;
 
satt och tittade på den här filmen nyss. mirror mirror heter den som ni ser. riktigt mysig film måste jag säga! dock inte topp tre eller så men den var gosig :} nu ska jag röra på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela