matildaliljegren

science and fatih.

Publicerad 2012-06-29 22:15:43 i Allmänt,

hade planer för idag men de blev inte alls som jag trodde. har lust att skriva av mig på lite här men det blir nog inte så..aja, därför blev det en låååång promenad med musik i öronen och lite kvalitetstid med mamma. inte helt fel det heller måste jag säga. :} för tillfället händer ingenting spännande överhuvudtaget.. det som är nytt är att jobbet drar igång imorgon, lite segt men pengarna kommer vara väldigt välbehövda kan jag lova. i veckan ska det fixas med att skriva cv och fixa saker till norge. det är sjukt snart nu, jag kan nästan inte förstå det själv! aja annars rullar livet på, a-laget spelar imorogn så det blir nog att kolla på andra halvek iallafall (: nu måste jag rusa och duscha så jag hinner somna innan klockan ringer, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela