matildaliljegren

my love this morning.

Publicerad 2012-12-01 14:16:33 i Allmänt,

nu ska det iväg för att inhandlas lie garn! gårkvällen blev riktigt trevlig, tog mig till mattias och högen efter jobbet och umgicks tills nattbussen gick hem. idag har vi börjat dagen med lite julfrukost, julkalenderns och temys. nu är mathilda på jobbet och jg hade inget för mig så gjorde mig iordning för ovanlighetens skull och ska nu på en promenad till oslosity. börjar vid halv fem så har en stund på mig iallafall. nu när sockorna är klara ska det stickas en mössa här i huset. vi får se hur det går men det vore trevligt ifall den blev något jag skulle kunna använda? hoppas på det. hör av mig senare. puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela