matildaliljegren

i was running to be by your side.

Publicerad 2012-12-08 13:57:26 i Allmänt,

hej mumsbitar. har en slapp lördag här i storstaden. jobbade hela dagen igår, kom hem umgicks lite med mathilda och har sedan dess sovit, kikat på film och tagit det lugnt. tror att det ska pysslas lite i eftermiddag men inte mer än så (; 
ikväll väntar jobb igen fast inte förrän halv sex så jag har lite tid på mig innan det är dags. tror att jag måste ta och julstäda också så det blir trevligt att komma hem senare ikväll. när helgen är över för alla andra får jag min helg (: är nämnligen ledig måndag-tisdag nu för tiden. tänkte hitta på något trevligt då men det tar vi senare. 
jag har lyckats beställa mathildas julklapp med förresten så nu är jag helt klar med allt sånt! hu så skönt det är så slipper jag stressa innan julafton där. tror att jag ska ta mig en sväng på stan och inhandla en julklapp till migsjälv när lönen ommer in på kontot! dock ska sista delen på mexicoresan betalas in så det kommer inte att vara alt för mycket pengar kvar på kontot med det löser vi. 
min kära mor påminnde mig om att det inte var långt kvar tills jag sitter på tåget hem. det är bara 20-21 dagar kvar?! helt sanslöst. och innan dess är det bara 16 dagar kvar till julafton. vi försöker få in julkänslan med att titta på julkalendern, sticka, tända ljus och allt som hör till. riktit trevligt är det måste jag säga. det finns så mycket att e fram emot om man tänker efter. nästa vecka är det till exempel lucia, hur trevligt som helst. ae nu ska jag ta tag lite i dagen tror jag. hoppas ni har det bra. 
 
mina kompisar som troget står och väntar på mig varje dag jag traskar till jobbet :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela