matildaliljegren

how much wood a wood a wood check check...

Publicerad 2012-04-25 07:29:33 i Allmänt,

godmorgon. Inleder dagen med en springtur för att hinna med bussen då min alltid så bra genväg inte lägre är en genväg. tydligen har massor av träd fällts och nu är det bara en enda röra där. jag trodde att man städade lite efter sig när man stökat ner så? aja, lite robbinsson är ju inte alltid fel!
nu sitter jag i bussen och taggar för att skriva prov till ett idag och inte minst till ayia napa! helt sanslöst hur man kan längta så mycket? det kommer bli huur bra som helst!!! har sagt det förut men måste påpeka det igen. tiden går så otroligt fort! snart är våren slut och jag drar till norge med illafall mathilda!! yihaa , alldeles i veckan ska jobb sökas och allt sånt dant :))))) happii

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela