matildaliljegren

idag är en bra dag.

Publicerad 2011-09-24 11:48:33 i Allmänt,

brooossh !
vad har ni för er? jag sitter och ska göra mig iordning för att se på systers match. riktigt mysigt är det ärligt talat. ikväll blir det kräftkalas med pappas sida av släkten och lite mys som det ser ut. den hrä helgen är helt perfekt! igår kom isabell och mötte upp mig när jag sutateskolan och så gick vi en kort sväng på stan, fikade, skrattade och gick på bio. kom hem ganska tidigt men vad gör det? det blev crazy,stupid love. rekomenderar den starkt till alla! riktigt rolig, lite fin film. imorgon är det dags för sesångens sista match med fotbollen.  dags att börja tagga till den och så!! det blir även att träffa julia som det ser ut :d
för övrigt så vet jag inte vad det är men jag är bara så lycklig just nu, allt är så fint.ae nu ska jag fixa till mig lite för att dra ut i solen.
Tumblr_lba7ybpsxo1qe5ooqo1_400_large
dags för nya skor förövrig, ( inte converse den här gången!)
pussgurka

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela