matildaliljegren

i'm forever keeping my angel close

Publicerad 2011-05-28 10:08:34 i Allmänt,

yo, sitter här i min ensamhet och gör ingenting... spännande? skolan är inte värd att gå till längre. nästa vecka har jag två lektioner och en friluftsdag men orientering. helt sinnessjukt hur fort tiden går, om tretton dagar så är det skolavslutning och om bara 29 dagar är jag arton!! ibland känns det nästan läskigt så fort tiden går, hur ska jag hinna med allt som jag vill göra?
har förövrigt varit väldigt känslosam den här veckan av flera olika anledningar. det har lett till att jag har suttit fraför datorn vissa stunder och gråtigt som en gnu utan "riktiga" anledningar. thats life , man får vara så ibland. oftast var det i samband med den finfina låten som  Chris Medina skrev till sin fru som var med i en bilolycka kort innan de skule gifta sig . kolla på den vet jag. :')


hur fin som helst

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela