matildaliljegren

¿¿

Publicerad 2011-03-30 08:32:37 i Allmänt,

sovmorgon måste vara bland det bästa som finns!! lite god frukost, tv och goskläder. idag blir det en lektion i skolan och lite plugg men annars är jag helt ledig, det är inte ofta det. ska faktiskt bli galet skönt att bara få hitta på någonting själv. om någon vill gå en sväng ikväll så är det bara att höra av sig (:
måste erkänna att jag är en tidsoptimist. bussen går nio och jag har inte börjar göra mig i ordning än. men det löser sig nog om jag cyklar till stationen som en galning vid 10 i.  får bli uppsatt hår idag kanske? eller, vi får helt enkelt se hur det blir.


hejs.

vårpromenad för en vecka sen?kortet är taget av amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela