matildaliljegren

be somebody.

Publicerad 2011-07-20 12:42:59 i Allmänt,

mors! sitter här i min ensamhet och tittar på serier.hur sorgligt är inte det?  hade planerat att solen skulle kika fram idag så jag fick sola och så men icke. nu väntar jag på att jag ska börja jobba, det blir ett pass från fyra till nio ungefär så det är lite lagom. annars händer ingenting alls. dagarna bara går i ett utan att någonting vettigt händer. vilket liv! ae nu är det slut på klagandet. bloggandet har varit på semester men nu är det dags igen. jag ska bli bättre på det. här kommer några bilder från alla möjliga håll.. dock inte peace för den kameran är där uppe och jag orkar inte hämta den (;
där har ni några från semestern och kom i form,
mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela