matildaliljegren

söndagsångest?

Publicerad 2011-01-30 17:19:16 i Allmänt,

söndag igen, laddar med plugg till muntlig spanskaredovisning imorgon.. kom nyss hem från sporthallen btw. gick ju riktigt bra för laget idag, vinst med 16-0 ! suuperbra jobbat tjejer !därimot vet jag inte vad jag håller på med längre, innebandyn gå sämst och jag är trött på det. får se hur det blir med det, har inte tänkt att sluta riktigt men fy!  nästa helg är det dags för lagfest i innebandyn. blir nog riktigt trevligt, ser fram imot det (: 
kom fram till att det bästa med plugg är musik. nu spelas nothing av the script.gos. nu blir det att plugga tills huvudet domnar för att sen titta på underbara och älskade ONE THREE HILL, följer inte allt för många tv-serier men jag kan bara inte sluta se det. hur bra som helst. 

alra högst upp på min önskelista står sommar. att gå omkring i shorts och något tunt linne, vara härligt brun och äta glass hela dagarna i ända. det skulle jag kunnagöra hela mitt liv. dags för snön att smälta!


kärlek sprids idag till mina fina vänner. jag har det så bra, vet alltid att ni finns. skratt, tårar, ilska, glädje och jag vet inte vad. ALLT kan jag dela med er. ni är så hääääääääääär bra! en stor blöt puss till er <3
 

bilden är från hösdas, hade inte kameran i somras :/ blir dubbelt så mycket bilder i år (y)

simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela