matildaliljegren

hungrig.trött.sliten.

Publicerad 2011-02-27 18:55:31 i Allmänt,

jo så känns det nu. match i skärblacka igår, innomhuscup med fotbollen i västervik idag. överlag gick det hyffsat, men inte mer än så. nästa vecka är full av matcher, det blir två med innebandyn och en med fotbollen. ännu ett stort skolarbete ska in på fredag. det är därför jag sitter här, men hur ska man plugga när det finns så mycket annat att lyssna och kika på. fick höra att ulrik munther hade gjort en bra cover på i was born this way så kollade upp det. riktigt bra röst har killen (:  nä nu måste jag plugga och det är med bumbs. men har något att se fram emot ikväll. jag har nämnligen köpt godis. mums.




kramkalas

Kommentarer

Postat av: Hon du vet

Publicerad 2011-02-27 21:50:19

kan du inte ge mig lite godis kompis?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela